Klachtenregeling

Bij Balleterie staat de klant centraal. Wij streven ernaar 100% van onze klanten tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Neemt dan direct contact op.

Wil je de klacht/opmerking zo volledig en duidelijk mogelijk omschrijven?

Je ontvangt binnen 14 dagen (gerekend vanaf de datum van ontvangst) een antwoord.
Wanneer een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan ontvang je binnen 14 dagen bericht met een indicatie wanneer je een uitvoeriger antwoord kunt verwachten.

Klacht met betrekking tot bestelling

Balleterie besteedt uiterste zorg aan het verwerken van bestellingen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen of dat de ontvangen bestelling is beschadigd, dan kun je via de retouraanvraag-pagina het artikel terug zenden. Producten kunnen altijd GRATIS retour gezonden worden, binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen. Lees meer over ruilen en retourneren.

Klacht met betrekking tot kwaliteit van de artikelen

Het assortiment van Balleterie is met uiterste zorg samengesteld. Op alle artikelen wordt daarom één maand fabrieksgarantie verstrekt, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Indien binnen de garantietermijn het artikel ernstige gebreken of slijtage vertoont, kun je het artikel retourneren. Het artikel zal dan kostenloos worden vervangen.